Za ovaj problem nisu krivi ni pesaci ni vozači vec sekretarijat za saobraćaj grada Novog Sada, naparvili su haos, privremena signalizacija je losa, prljava, semafor nisu prilagodili radovina, vozaci pomeraju cunjeve i barijere, nema policije da sankcionise prekršaje, narocito isticem polukruzno okretanje kod procredit banke...
jedan dan dok sam vozio od keja do merkatora prisustvovao sam mnogim prekrsajima preticanja kolone preko pune linije, polukružno okretanje na duploj punoj liniji, vožnja zutom trako i neustupanje prvenstva prolaza pesacima, autobusu gradskog saoobraćajnog preduzeća.
podvoznjak bi bio pravo resenje za mnoge raskresnice pa i za ovu.
pravi naslov ovog teksta bi trebalo da glasi
"Usporeni, namešteni, razvučeni,mlitavi radovi koje izvode nezainteresovani radnici koje su zaposlile firme koje su na usenaseipodase dobile poslove izluđuju i pešake i vozače"
Evo, raskopali kod raskrnice M.Gorkog i Bul. Oslobođenja.
I šta ćemo sad?
Alternativa, ajmo genijalci, prosvetlite nas.
Gde u gradu može da se prođe a da nije raskopano?
I pešacima je isto, od mašina i radnika ne vide raskrsnicu a ne vozači koji birajući alternativne pravce upadaju na novo gradilište!
Postalo je srtesno promoliti glavu kroz pendžer a ne krenuti ikuda.
Ova bezobzirna banda koja nam je ovo priredila očigledno želi da živi ili u ratnoj zoni uli u nekom velegradu u izgradnji ali tamo ih ne puštaju.
Znate već...
Ne odgovaram...
A prava adresa je:
"biznis" sa "privatnim firmama":
Seku se stabla, struže se asfalt, prave se stanice, stubići, behattončići, šahtovi koji propadnu posle 2 meseca, koncerti koji se ne održavaju, nove godine ( koštaju kao da dolaze "Stounsi" ) , eko parkovi, projekti koji se nemaju nameru ostvariti, rade se sve one skupe stvari ( i to po nekoliko puta, veoma nekvalitetno )koje "peru" novce i prelivaju u "gornje džepiće".
Eto, zato se građani besno svađaju, troše vreme i gorivo.
Jasno je da nam to rade namerno.
U subotu sam vozio kevu u Big; na bul. osl. na potezu od daltona do lutrije jedno 20 pesaka PRETRCAVA posred srede bulevara, u mraku, uglavnom u tamnijoj odeci! Toliko o vasem "kulturnom" gradu i "kulturnim" pesacima i svim ostalim pricama koje ni ometeni u razvoju vise ne kupuju!
Pre par meseci, kod SUP-a u pap pavlovoj na raskrsnici stoji saobracajac na motoru, u CRNOJ majici-uniformi i regulise saobracaj; cuo sam samo da neko cvrkuce i JEDVA sam ga uocio posle dobrog zagledanja, sreca pa sam tada bio pesak! Toliko i o postovanju propisa od strane pandura! Pricu od pre par godina kad je mene i jos 2-3 ortaka zamalo raznela pandurska 307-ica na pesackom necu sad ni da pricam...
ceo problem nastaje jer je ova deonica raskopana još u julu a teško da će do januara biti gotovo
a noje ovo jedino gradilište u okolini posred kolovoza
nema više alternativnog pravca svi su raskopani
a na problem naleže i činjenica da se radi samo deo prepodneva a ne u dve ili tri smene pa se moglo umesto za najavljenih 160(?!) radnih dana (ne računaju naravno vikende) odraditi ta 50-60 tj već bi bilo gotovo sa početkom studenstke školske godine
ovako kuku svima nama
od Merkatora do Radniče 11 minuta kolima
nazdravlje pa ko preživi
Stvarno ne razumem vozace koji svakodnevno prolaze kroz tu raskrsnicu i onda su besni sto se postuje zakon, tj. sto se propustaju pesaci, jer ako ides svaki dan odatle i svaki dan je guzva, pa valjda i sam shvatis da ces stici brze alternativnim putem... a kod nas ides svaki dan odatle i onda si besan sto ne mozes da prodjes (kao muva sto pokusava da izadje kroz zatvoren prozor). Tamo naokolo ne postoji nijedna ulica u koju ne mozes doci nekim alternativnim putem, ako mi ne verujete pogledajte internet mapu.
1.U momentu kada prelazi ulicu drži slušalice u ušima
2.Prelazi ulicu i koristi mob.telefon za razgovor ili kucanje poruka
Pešak je učesnik u saobraćaju, što ne znači samo pravo prvenstva već i obavezu pažnje i saobraćajne kulture.Na prelazu koji spominjete,teško da ćete naći pešaka-studenta koji ne čini bilo šta od ova dva navedena primera.Osim toga veliki broj studenata BEZOBRAZNO prelazi Bul.Cara Lazara van pešačkog prelaza,nasparam autobuske stanice,što dodatno pojačava gužvu i stvara haos ....i to je po propisu,zar ne?!
Guzva je opšta u centru.
Vozači su ok većina stane.Bus putuje od Detelinare do centra 25 min a čekate ga 15.Vozačima je zabranjeno telefoniranje a šoferi busa i voze i paze na vrata i putnike i vraćaju kusur. Crveni talas je obavezan.
U Centar ideno kako kome od kumanalca i gradskih službenika padne na pamet. Sve njihove greške ispravljamo i pokrvamo vremenom i novcem. U vreme plaćanja računa za struju ceo grad se seli u Elektrovojvodinu. Zašto EPS ne otvori još mesta za plaćanje bez taksi kao što ima Informatika?
Molim vas samo bez te varijante 'BAHATI PESACI' i 'JADNI MI VOZACI'. Situacija je potpuno drugacija! 2006. godine sam se frapirao u Zagrebu kada mi je samo sto sam prisao pesackom prelazu stalo 5-6 automobila, i evo prepricavam tu pricu i 7 godina kasnije. To je kod nas nemoguce. Vozaci apsolutno ne postoju propise i pesacki prelaz kao da ne postoji. Uzmite bilo koji pesacki bez signalizacije na bulevarima pa cete videti o cemu pricam za 2 minuta.
Ovo je izuzetak, i sve sto treba je postaviti pandura da regulise saobracaj a ne da u komentarima mitingujete ko kako prelazi put i kojom brzinom. Ej, pssssst! Pesak je uvek u pravu, a bahatost je procentualno gledano u ovoj zemlji na strani vozaca. Bar 98%.
E dokle smo dogurali kao drustvo kad je dole potpisana @Plavusa ostavila najpametniji komentar ovde........ No da ne gresim dusu, mozda je natprosecna.......... :)
Upravo tako...
Na to se jos mogu dodati projekti,tenderi,radni sati ljudi,masina,materijal...i nesto se radi!
A sada za sve ostale...
Da li je normalno da iz Fruskogorske do J.Cvijica "putujem" 35 min kolima? (Danas sam morao ici kolima zbog obaveza.)
Da li je normalno da je brzina kretanja vozila na svim saobracajnicama u gradu 25-35 km/h?
Da li normalno da su sve vitalne saobracajnice u gradu raskopane (potpuno ili delimicno zatvorene)?
Da li je normalno ne propustati pesake?
Da li je i pesak UCESNIK u saobracaju i da li se na i njega odnosi ZOBS?
Svi vi koji ste u komentarima krivili pesake ili vozace sto stvarno priglupi ako ne i glupi, svako ide svojim putem , tu nam se ukrstaju putevi bili mi peske ili automobilom, 1 semafor da se upali i to je tooo,problem resen, vecito krivca trazite umesto da mucnete glavom i shvatite da je resenje jednostavno, nervirate me u pm kada se ponasate kao neke tetkice!
Ne vozim kroz grad cesto, posto radim spediciju, ali mi sestra prica da je taj deo saobracajnice u rekonstrukciji od letos. Svi mi zurimo negde i vozaci na svoju destinaciju i pesaci na svoju, ali sam hteo da pokomentarisem nesto drugo: saobracajnica gde od polovine septembra pa na dalje postaje voma prometna gradske vlasti rade pola godine (kako sam cuo) i nisu u stanju da zavrse pre pocetka studentske godine... Vidjam po drugim drzavama za pola godine izgradjeni kilometri i kilometri puteva, ne na ravnici ima tu da se prodje i koji most, i koji tunelcic, a kod nas .... Eeee moja Srbijo nikad ti drzava neces biti :(
Carlito 10:30 • 30.10.2013 jedini vidi u čemu je zaista problem. Jesmo li svi mi toliko zaglupljeni i očajni da ćemo se svađati oko perifernih stvari. Ako nema para, zašto i počinju da rade?
Nije problem kada prelzae u grupama, ali izmedju tih grupa postoje pojedinci koji se bukvalno setaju preko pesackog. Ovaj problem ce resiti semafor, ali nekulturu ovih individua nece ni sto akademskih zvanja.
Vidim ja da se vec glozite oko toga kako se ko prevozi. Dzaba vam, jer kao sto rekoh, kad je neko nevaspitan, on je nevaspitan bez obzira sta vozi ili ide peske. Isto vazi i za glupost. Ali vi cete mrzeti sve vozace, pesake, bicikliste, umesto da se medjusobno pozdravite za dobra dela, uljudna dela i da kritikujete sve nevaspitane ljude bez obzira cime se krecu u saobracaju. Lepo pise, pesak mora sto brze i efikasnije da predje put, vozac mora da se zaustavi pred pesakom, da migavac bar 20ak metara ranije da obavesti umesto sto pali migavac kada je vec poceo skretanje itd itd. Za mene su svi navedeni isti - bezobrazni krkani koji samo svoje dupe gledaju i ne postuju nikog, a takvi su najgori ljudi koji postoje, peske, bajsom ili automobilom, svejedno. Ne trazim od nikog da bude becka skola, ali neka osnovna kultura mora da se zna.
Postovana gospodo,
igrom slucaja sam i apsolvent na pmf-u, vozac, a od nedavno sam presao na gradski prevoz.
Svako ko je i jednom isao kolima tuda u prepodnevnim casovima zna kolika je guzva, i normalno da ce sledeci put hteti da izbegne to kako zna i ume. Cak i ako neko zivi tu u blizini, pa zar nije lakse da parkira auto jednu ulicu dalje i da izbegne guzvu nego da ceka i po 20 minuta u koloni?! Samo zbog ovakvih frustriranih vozaca idem pesaka i uzivam da lagano predjem preko doticne raskrsnice...
Da li je moguce da se prepucavate medjusobno, a niko ne dovodi u pitanje cinjenicu da je sve raskopano mesecima kao da traze zlato. Da li j moguce da ne mogu da postave cevi ili sta vec i srede ulicu??? Pa to traje max nedelju dana sa mehanizacijom koju imaju. Kolaps traje mesecima i najavljuju jos da ce biti do kraja godine...oni pola kilometra ne mogu da dovedu u red vise od pola godine?!?!?!
...zivim na Limanu 2 i od kada su semafori iskljuceni prava je umetnost preci ulicu, jer vozaci zamisljaju da voze bolide u Formuli 1, pa nama Limancima i ostalima koji prelaze put jedino ostaje da preskocimo deo evolucije i pustimo da nam narastu krila, kako ne bismo ometali zapenjene vozace koji telefoniraju dok voze i cackaju noseve
Danas se vracam sa posla tj pre 45min , skrecem na bul Oslobodjenja levo iz Jase Tomica, a TATICA sa sve detetom na bajsu laganini kroz crveno a odmah posle njega balavac od 16tak godina ko drogiran prelazi laganim ala Zmaj Jovina korakom takodje na ODAVNO crvenoj lampi!
Nakom PET minuta u Cirpanovoj riba prelazi pecaski bez semafora ..mislite da je bacila oko dal ide auto???!
DA ja moram da je sacekam ,al sta kojim slucajem da bas tad nisam gledao u tom pravcu?
Ja bih i dalje bio ziv i citav ,a ona?
Muka mi je vise od pesaka koji kukaju kako su ugrozeni a ustvari 80% nezgoda oni naprave svojim bahatim kuliranjem crvenog svetla!
Pa neka uključe semafor ali neka smanje vreme za prolazak pešaka, 5 sec je dovoljno, Sadašnja stanje je katastrofalno, a nisu krivi ni vozači ni studenti.
Baš sad ću da idem na taj prelaz i ne mogu vam opisati kako mi je drago kada vidim kolonu bahatih vozača kako čekaju u redu, kao devedesetih za mleko. Vozači znaju da su tu radovi i da se čeka, i oni dalje idu tim pravcem, to samo govori koliko su glupi kao i dotični iz teksta. Da ste pametni koliko niste ne biste čekali. Pozdrav od studenta koji ujedno i radi.
Jasna je stvar da se i pešacima i vozačima žuri. Gustina pešačkog saobraćaja je takva da se stvaraju kolone automobila. Naravno da nisu pešaci krivi, nego oni koji treba da regulišu saobraćaj, ali njih nije briga ili uopšte nisu kompetentni. Stvar bi se rešila uključivanjem semafora, ali to treba neko da se seti. A za tog što treba da se seti, ne sumnjam da prima dobru platu za to što ništa ne radi ...
Dobro, ajd' sto se vozacima zuri. Nikom nije palo na pamet da i pesaci negde treba da stignu? Zatvaranjem prelaza kod domova su SVI pesaci primorani da prelaze bas na tom mestu. I oni, za razliku od vozaca, nemaju alternativu, jer je fakultet tu gde je, ne mozes ici drugim putem. Tu je i menza, i dom zdravlja, i sve je nekako tu, ko nam je kriv.
Slazem se da je svaki dan krcato, slazem se i da pesaci povremeno prelaze jedan po jedan, ali cesce prelaze po 30-40 odjednom. Razumem i da nam se svima zuri, ali zaista nisu ni pesaci, ni vozaci krivi sto je situacija takva kakva je. Necete nista postici pljuvanjem pesaka (a ni vozaca). Pre nego sto nastavite da se medjusobno vredjate - ne bi bilo na odmet samo malkice zamisliti se i zakljuciti ko je tu ustvari odgovoran, a ko samo prolazi tuda.
jedino što je grad raskopan i alternative nema
tj ovo je nekima već alternativa
sad kad raskopaju M.Gorkog sa druge strane Spensa stvatno ćemo morati da pređemo na taljige
ili ti uopšte ne zalaziš u druge ulice sem ove
grad je u haosu
majstori umesto u dve ili tri smene (a leti je moglo) rade lagano u možda jednoj
ovako je od jula samo što onda nije bili stada koje gleda samo svoju *uzicu
i mi smo tu prelazili kao studenti ali ovako bahato i razmaženo nikad
ovo su verovatno rešenja ultra stručnjaka koju su znanjem došli na poziciju gde se nalaze i raskopaci i blokirali ceo grad
Bulumenta koja nije cesto prelazila ovaj..OSETLJIVI" pesacki prelaz, kao npr.pametni studenti,,,,,,,,,,,,,, rukovodi KOPANJEM I ORANJEM PO ULICAMA I BULEVARIMA., a supljoglavci kao TI,u kolima, mos misliti, zakasnice na jutarnju kaficu u nekom od kafica, pa su zbog toga nervozni.
Baren u ovoj drzavi, primeru extremnog kapitalistickog misljenja, ili ja ili ti. Za drugu osobu se vodimo malte ne kao neprijatelji. Imamo vise saosecanja za zivotinje nego za ljude. Kad vidite ranjenog kara na ulici odma bi ste mu pomogli, na udomoljavljanje stavljali. A kad vidite coveka da ceprka po kontejneru, zgadili bi ga ste se, a kamoli pomogli da ne pricam pronasli skloniste od hladnoce. A ni ono najosnovnije, ne bi ste ni imali komunikaciju sa njim. Pa vozacima uglavnom je lakse da propuste zivotinju nego coveka.
pešaci su prebezobrazni idu neprekidno jedan po jedan, j**e im se da se grupišu, sačekaju, propuste, kao da je njima stalno zeleno a vozači ne postoje, toliko mi je preko glave da već neko vreme neprekidno sviram svima ispred što ih puštaju a ja ne gledam i prolazim pa neka oni gledaju ionako su slabiji kao i vozači busa prema meni, za grad jedan oooogrooomaan amaterski minus za neorganizaciju!!!
Ja sam vozac, biciklista I pesak sve zajedno i mogu reci da su ljudi uzasno nevaspitani, ma kojim nacinom se prevoze. Pesaci samo sto se ne zene po zebri, setaju se po biciklistickim stazama. Isti ti krkani kada su u automobilu, ne fermaju nikog, a migavci i retrovizori im ne sluze nizasta. Posle kada sednu na bicikl, ulecu takodje kako im volja, pice preko crvenog itd. Tako da, kad je nko krkan, onda je krkan, ma cime se prevozio. Vaspitanje je u Novom Sadu izgleda postao luksuz. Od kada se to desava necu da raspravljam, ali se desava. Iako ne verujem nasoj policiji jer je korumpirana i takodje nevaspitana i puna krkanluka, voleo bih da rade svoj posao i svima naplati kazne, svima koji prave problem u saobracaju, pogotovo agresivnim vozacima.
Trebala bi da se izviniš i plavušama pošto su one za tebe nedostižno inteligentne. Onda pogledaj slike u članku, saberi broj automobila u koloni i pomnoži sa svojom vremenskom procenom čekanja od minut-dva i još puta dva (na posao i sa posla). Koliko si onda dodatno dnevno odvojena od svoje dece?
Guzva je kriminalna i kolona vozila cesto blokira i raskrsnicu prema keju. Svi "osim nadleznih" se cudimo vec dugo zasto se ne upali semofor koji bi resio ceo problem
Putovao sam dosta po Evropi i po Srbiji i slobodno mogu da napisem da pesake kao sto ih ima Novi Sad nema niko . Izrazito prepotentni , arogantni , momentalno spremni na svadju . Pesacki prelaz im je oaza za lagodno i do bola sporo prelazenje , samo sto ne piju kafu na njemu , da ne govorim o gomilama koje hodaju po putevima , a pogotvo je strasno nocu dok izlecu sa svih strana kao muve bez glave . Pravo je cudo kako nema vise udesa .
Zar je onda cudno sto mi svaki odlazak preko granice dodje kao bajka .
Na pešačkom prelazu bez semafora pešak ima prednost. Kraj priče. Kome se ne sviđa može da koristi alternativne puteve od svoje tačke A do tačke B. Bar 90% ovih vozača zna kakva je situacija na tom prelazu, pa opet svi tvrdoglavo voze tuda.
Pesaci izludjuju vozace kod spensa? Netacno. Pesaci izludjuju majmune i neandertalce koji su se nesrecnim spletom okolnosti docepali automobila i volana, umesto da i dalje gazduju u svojoj pecini, daleko od civilizacije. Ovim ne govorim nista lepo o vlasnicima ovog grada koji su odavno trebali da srede i regulisu saobracaj, ali kad vec nisu, onda se zna koji je red. Ja sam retko pesak, uglavnom sam vozac i ne mogu vam opisati nasilje koje osecam nad sobom kad mi konj iz automobila iza mene pobesnelo svira sto sam stala na prelazu, umesto da izgazim ljude koji hodaju. A najduze cekanje da se pesaci prorede i da se predje, cak i spicu je minut-dva. Nauci da gledas na sat, pa podji na vreme, pa neces kasniti.
Jadni vozači, zabole me baš za njih što čekaju minut duže nego inače. Mi biciklisti razmišljamo svaki dan da li ćemo živi stići na posao i sa posla od tih istih vozača. Kada i postoji mogućnost da koristimo stazu, onda nas pretiču debilčine na skuterima, blokiraju majke sa decom u kolicima, babe sa cegerima i ostali svet nesposoban za civilizovan život.
Ne razumem ni grad, najelegatnije rešenje je bilo da se komplet zatvori ta deonica za saobraćaj i da se usmeri na druge saobraćajnice koje su lepo regulisane semaforima, gužve bi svakako bilo ali se ne bi onda niko bunio.
Rešenje ovde kao i na svim drugim problematičnim tačkama u gradu jesu podzemni prolazi. Te tačke su:
1) raskrsnica Mihajla Pupina i Jevresjske
2) Sve raskrsnice i pešački prelazi na Bulevaru Oslobođenja
i to bi za sada bilo to.
Na žalost predpostavljam da za to nema para. U stvari siguran sam u to. I zato je ovako kako je. Ali nadležni prave veliku grešku postavljanjem semafora na svaki pešačkni prelaz jer time još više pogoršavaju spor saobraćaj. Umesto toga mogle bi se napraviti pasarele (kad je već podzemni prolaz preskup). Ne verujem da bi iste koštale puno više od semafora a rasteretile bi saobraćaj. Ali onda bi se penzioneri i ostali žalili...
Jer zaista saobraćaj na Bulevaru je na ivici kolapsa svaki dan...
gospodine Vasiljeviću lajete uz pogrešno drvo.
pešak na prelazu ima prvenstvo i to je zakon.
neko drugi ko je nadležan za regulisanje saobraćaja o tome je davno trebao da razmišlja (pre početka radova) tako što bi postavio jednog saobraćajca ili da je ostavio semafor uključen...
probajte drugim putem da idete, a kada bi malo izvirili iz vašeg automobila videli bi da je rupa zatrpana i nadamo se uskorom asfaltiranju i normalizaciji saobraćaja.
inače i mi koji tuda prolazimo kao pešaci jedva čekamo da se ta farsa od 160 kalendarskih dana više završi da možemo da počenemo da koristimo i onaj drugi prelaz kod domova...
" Po jedno-dvoje, laganim kasom, bez da gledaju levo-desno, zaustavljaju kolonu od nekoliko desetina vozila. Umesto da se skupi bar desetak ljudi, pa da pređu."
Ja stvarno ne znam da li ovaj covek ima oci, ja kad prelazim tuda uvek ide horda ljudi, a ne jedno-dvoje. Na pocetku sam ponekad i pustao automobile, ali onda se zalete i nema teorije da neko stane, po 10 minuta cekas na prelazu, tako da sad i ja znam da budem bezobrazan, pa nek me gazi. Ako im ne odgovara ima i drugih ulica i bulevara u Novom Sadu, ili nek traze saobracajca pa nek on zavodi red, a ne da svaki dan slusam trubljenje vozaca koji ne mogu da sacekaju minut-dva.
Надам се само да не предајете ништа што има везе са језиком или културом изражавања јер сте неписмени дибидус! А, чекај, па и домар може да каже да је запослен на Универзитету.
Ево једне поруке за све оне који су једва дочекали да оплету по нама који морамо да користимо ауто да бисмо обавили гомилу ствари по граду и нисмо докони да идемо пешке или да у високим штиклама возимо бицикл до посла: гледајте своја посла и маните се нас, а не би било лоше да имате трунку самилости и разумевања. Као да се нама седи за воланом до бесвести.
Problem je u sledecem: Bokan i njegovi, razni istoricari i geografi koji su na mestu direktora, treba da preduzmu ozbiljne poslove u Gradu Novom Sadu, a u struku se razumeju kao Marica U Kriv Kontejner.
Sta se cudite,pa vecina 'studenata' ima mozda 1-2 semafora u svom 'mestu;,a mozda i nijedan,to su nasi buduci kadrovi na visokim funkcijama,o elementarnoj kulturi da ne pocinjemo....
svaki dan prolazim, hiljade studenta ovde prolaze do fakulteta i stvara se ogroman red vozila od jutra do mraka, potpuno tačno - medjutim nisu studenti krvi, naravno da pešak ima prednost, ali se pitam da li je još ostao neko sa više od dve vijuge u glavi i malo volje da se i plata zaista zaradi medju onima koji prate i organizuju regulaciju saobraćaja: samo treba uočiti problem i uključiti semafor...i stanje postaje redovno.
Ajde ti Švabo rekonstruisi mražu dužine par kilometara za 30 dana pa da sve tendere uputimo na tebe....SVI SMO GENIJE KAD TREBA *RATI PO TUĐIM POSLOVIMA...a studentarija se vuče po tim prelazima ko polumrtva...
Jedna policijska patrola bi rešila problem i pešaka i vozila samo kad bi nadležni hteli o tome da razmišljaju. Ovako imate kolone vozila sa jedne strane do Dunava, a sa druge do Bul. Oslobođenja. Pešaci po svim pravilima imaju prednost, ali bulevar nije korzo, niti oni sami mogu da se organizuju. Znači, patrola u špicevima(studentskim i radnim) i nema problema!
160 kalendarskih dana? Švaba otvori rupu, odradi šta treba i zatrpa, i to za plafon 30 dana. Jedino u ovoj zemlji prolaze ovako dugački rokovi, pola godine skoro, eeej?!
Da većina ljudi nije toliko lenja da je postala zavisna od kola ne bi ni bilo gužvi a o čistijem vazduhu da i ne pričamo.U novom sadu ne postoji razdaljina koja ne može da e pređe za 45 min, ovo je mali grad za automobilom zaista nema potrebe sem u prilikama kada mora da se preveze recimo mesečna nabavka u marketu i sl. , sve ostalo je preterivanje tj. lenjost.
Resenje je postaviti po jednog saobracajca u dve smene (od 8 do 18) i problem je resen. Ali neee, zasto bi iko iz policije ukljucio jednu jedinu mozdanu vijugu i uradio nesto za dobrobit gradjana.
Kako bi bilo dobro da neko za promenu radi svoj posao.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pešaci i radovi izluđuju vozače kod Spensa
Novi Sad
•30.10.2013.
•09:06 > 09:41
Komentari 67
Arch Stanton
pa kako su se potresli što su nam napravili haos
pa gde da žure
nije kod njih frka
MILOS
jedan dan dok sam vozio od keja do merkatora prisustvovao sam mnogim prekrsajima preticanja kolone preko pune linije, polukružno okretanje na duploj punoj liniji, vožnja zutom trako i neustupanje prvenstva prolaza pesacima, autobusu gradskog saoobraćajnog preduzeća.
podvoznjak bi bio pravo resenje za mnoge raskresnice pa i za ovu.
Bunker
"Usporeni, namešteni, razvučeni,mlitavi radovi koje izvode nezainteresovani radnici koje su zaposlile firme koje su na usenaseipodase dobile poslove izluđuju i pešake i vozače"
igramo se žmurke
Crna Mrlja
I šta ćemo sad?
Alternativa, ajmo genijalci, prosvetlite nas.
Gde u gradu može da se prođe a da nije raskopano?
I pešacima je isto, od mašina i radnika ne vide raskrsnicu a ne vozači koji birajući alternativne pravce upadaju na novo gradilište!
Postalo je srtesno promoliti glavu kroz pendžer a ne krenuti ikuda.
Ova bezobzirna banda koja nam je ovo priredila očigledno želi da živi ili u ratnoj zoni uli u nekom velegradu u izgradnji ali tamo ih ne puštaju.
Znate već...
Ne odgovaram...
Dr Petrović
"biznis" sa "privatnim firmama":
Seku se stabla, struže se asfalt, prave se stanice, stubići, behattončići, šahtovi koji propadnu posle 2 meseca, koncerti koji se ne održavaju, nove godine ( koštaju kao da dolaze "Stounsi" ) , eko parkovi, projekti koji se nemaju nameru ostvariti, rade se sve one skupe stvari ( i to po nekoliko puta, veoma nekvalitetno )koje "peru" novce i prelivaju u "gornje džepiće".
Eto, zato se građani besno svađaju, troše vreme i gorivo.
Jasno je da nam to rade namerno.
Journeyman
U subotu sam vozio kevu u Big; na bul. osl. na potezu od daltona do lutrije jedno 20 pesaka PRETRCAVA posred srede bulevara, u mraku, uglavnom u tamnijoj odeci! Toliko o vasem "kulturnom" gradu i "kulturnim" pesacima i svim ostalim pricama koje ni ometeni u razvoju vise ne kupuju!
Pre par meseci, kod SUP-a u pap pavlovoj na raskrsnici stoji saobracajac na motoru, u CRNOJ majici-uniformi i regulise saobracaj; cuo sam samo da neko cvrkuce i JEDVA sam ga uocio posle dobrog zagledanja, sreca pa sam tada bio pesak! Toliko i o postovanju propisa od strane pandura! Pricu od pre par godina kad je mene i jos 2-3 ortaka zamalo raznela pandurska 307-ica na pesackom necu sad ni da pricam...
a noje ovo jedino gradilište u okolini posred kolovoza
nema više alternativnog pravca svi su raskopani
a na problem naleže i činjenica da se radi samo deo prepodneva a ne u dve ili tri smene pa se moglo umesto za najavljenih 160(?!) radnih dana (ne računaju naravno vikende) odraditi ta 50-60 tj već bi bilo gotovo sa početkom studenstke školske godine
ovako kuku svima nama
od Merkatora do Radniče 11 minuta kolima
nazdravlje pa ko preživi
mr.x
1.U momentu kada prelazi ulicu drži slušalice u ušima
2.Prelazi ulicu i koristi mob.telefon za razgovor ili kucanje poruka
Pešak je učesnik u saobraćaju, što ne znači samo pravo prvenstva već i obavezu pažnje i saobraćajne kulture.Na prelazu koji spominjete,teško da ćete naći pešaka-studenta koji ne čini bilo šta od ova dva navedena primera.Osim toga veliki broj studenata BEZOBRAZNO prelazi Bul.Cara Lazara van pešačkog prelaza,nasparam autobuske stanice,što dodatno pojačava gužvu i stvara haos ....i to je po propisu,zar ne?!
NS
Vozači su ok većina stane.Bus putuje od Detelinare do centra 25 min a čekate ga 15.Vozačima je zabranjeno telefoniranje a šoferi busa i voze i paze na vrata i putnike i vraćaju kusur. Crveni talas je obavezan.
U Centar ideno kako kome od kumanalca i gradskih službenika padne na pamet. Sve njihove greške ispravljamo i pokrvamo vremenom i novcem. U vreme plaćanja računa za struju ceo grad se seli u Elektrovojvodinu. Zašto EPS ne otvori još mesta za plaćanje bez taksi kao što ima Informatika?
ns_ Lion
Ovako, samo jedan :-) Svaka cast na komentaru!
Maja
Goran
Ovo je izuzetak, i sve sto treba je postaviti pandura da regulise saobracaj a ne da u komentarima mitingujete ko kako prelazi put i kojom brzinom. Ej, pssssst! Pesak je uvek u pravu, a bahatost je procentualno gledano u ovoj zemlji na strani vozaca. Bar 98%.
Don Juan
Neko u prolazu
Na to se jos mogu dodati projekti,tenderi,radni sati ljudi,masina,materijal...i nesto se radi!
A sada za sve ostale...
Da li je normalno da iz Fruskogorske do J.Cvijica "putujem" 35 min kolima? (Danas sam morao ici kolima zbog obaveza.)
Da li je normalno da je brzina kretanja vozila na svim saobracajnicama u gradu 25-35 km/h?
Da li normalno da su sve vitalne saobracajnice u gradu raskopane (potpuno ili delimicno zatvorene)?
Da li je normalno ne propustati pesake?
Da li je i pesak UCESNIK u saobracaju i da li se na i njega odnosi ZOBS?
NSg
Profesionalni vozac
Tja
Detelinarac
igrom slucaja sam i apsolvent na pmf-u, vozac, a od nedavno sam presao na gradski prevoz.
Svako ko je i jednom isao kolima tuda u prepodnevnim casovima zna kolika je guzva, i normalno da ce sledeci put hteti da izbegne to kako zna i ume. Cak i ako neko zivi tu u blizini, pa zar nije lakse da parkira auto jednu ulicu dalje i da izbegne guzvu nego da ceka i po 20 minuta u koloni?! Samo zbog ovakvih frustriranih vozaca idem pesaka i uzivam da lagano predjem preko doticne raskrsnice...
jamajka
jaaa
Danas se vracam sa posla tj pre 45min , skrecem na bul Oslobodjenja levo iz Jase Tomica, a TATICA sa sve detetom na bajsu laganini kroz crveno a odmah posle njega balavac od 16tak godina ko drogiran prelazi laganim ala Zmaj Jovina korakom takodje na ODAVNO crvenoj lampi!
Nakom PET minuta u Cirpanovoj riba prelazi pecaski bez semafora ..mislite da je bacila oko dal ide auto???!
DA ja moram da je sacekam ,al sta kojim slucajem da bas tad nisam gledao u tom pravcu?
Ja bih i dalje bio ziv i citav ,a ona?
Muka mi je vise od pesaka koji kukaju kako su ugrozeni a ustvari 80% nezgoda oni naprave svojim bahatim kuliranjem crvenog svetla!
Student
Obrad
Jogi Letač
Bezimena
Slazem se da je svaki dan krcato, slazem se i da pesaci povremeno prelaze jedan po jedan, ali cesce prelaze po 30-40 odjednom. Razumem i da nam se svima zuri, ali zaista nisu ni pesaci, ni vozaci krivi sto je situacija takva kakva je. Necete nista postici pljuvanjem pesaka (a ni vozaca). Pre nego sto nastavite da se medjusobno vredjate - ne bi bilo na odmet samo malkice zamisliti se i zakljuciti ko je tu ustvari odgovoran, a ko samo prolazi tuda.
tj ovo je nekima već alternativa
sad kad raskopaju M.Gorkog sa druge strane Spensa stvatno ćemo morati da pređemo na taljige
ili ti uopšte ne zalaziš u druge ulice sem ove
grad je u haosu
majstori umesto u dve ili tri smene (a leti je moglo) rade lagano u možda jednoj
ovako je od jula samo što onda nije bili stada koje gleda samo svoju *uzicu
i mi smo tu prelazili kao studenti ali ovako bahato i razmaženo nikad
ovo su verovatno rešenja ultra stručnjaka koju su znanjem došli na poziciju gde se nalaze i raskopaci i blokirali ceo grad
Bulumenta koja nije cesto prelazila ovaj..OSETLJIVI" pesacki prelaz, kao npr.pametni studenti,,,,,,,,,,,,,, rukovodi KOPANJEM I ORANJEM PO ULICAMA I BULEVARIMA., a supljoglavci kao TI,u kolima, mos misliti, zakasnice na jutarnju kaficu u nekom od kafica, pa su zbog toga nervozni.
Nista neobicno
aaaaaaaaaaa studentiiiiiii
Expertkinja
ns
tJA
marija
Crnka
Predrag
Dr.
Zar je onda cudno sto mi svaki odlazak preko granice dodje kao bajka .
Nenad
plavusa
Petar
Giga
Bogdan
1) raskrsnica Mihajla Pupina i Jevresjske
2) Sve raskrsnice i pešački prelazi na Bulevaru Oslobođenja
i to bi za sada bilo to.
Na žalost predpostavljam da za to nema para. U stvari siguran sam u to. I zato je ovako kako je. Ali nadležni prave veliku grešku postavljanjem semafora na svaki pešačkni prelaz jer time još više pogoršavaju spor saobraćaj. Umesto toga mogle bi se napraviti pasarele (kad je već podzemni prolaz preskup). Ne verujem da bi iste koštale puno više od semafora a rasteretile bi saobraćaj. Ali onda bi se penzioneri i ostali žalili...
Jer zaista saobraćaj na Bulevaru je na ivici kolapsa svaki dan...
zaposlen na univerzitetu
pešak na prelazu ima prvenstvo i to je zakon.
neko drugi ko je nadležan za regulisanje saobraćaja o tome je davno trebao da razmišlja (pre početka radova) tako što bi postavio jednog saobraćajca ili da je ostavio semafor uključen...
probajte drugim putem da idete, a kada bi malo izvirili iz vašeg automobila videli bi da je rupa zatrpana i nadamo se uskorom asfaltiranju i normalizaciji saobraćaja.
inače i mi koji tuda prolazimo kao pešaci jedva čekamo da se ta farsa od 160 kalendarskih dana više završi da možemo da počenemo da koristimo i onaj drugi prelaz kod domova...
Ja stvarno ne znam da li ovaj covek ima oci, ja kad prelazim tuda uvek ide horda ljudi, a ne jedno-dvoje. Na pocetku sam ponekad i pustao automobile, ali onda se zalete i nema teorije da neko stane, po 10 minuta cekas na prelazu, tako da sad i ja znam da budem bezobrazan, pa nek me gazi. Ako im ne odgovara ima i drugih ulica i bulevara u Novom Sadu, ili nek traze saobracajca pa nek on zavodi red, a ne da svaki dan slusam trubljenje vozaca koji ne mogu da sacekaju minut-dva.
Лајем УЗ погрешно дрво
Ево једне поруке за све оне који су једва дочекали да оплету по нама који морамо да користимо ауто да бисмо обавили гомилу ствари по граду и нисмо докони да идемо пешке или да у високим штиклама возимо бицикл до посла: гледајте своја посла и маните се нас, а не би било лоше да имате трунку самилости и разумевања. Као да се нама седи за воланом до бесвести.
limanac
sonja
plavusa
Grozno je vreme
Musa
MaxNs
carlito
LOL
aaaa
Kako bi bilo dobro da neko za promenu radi svoj posao.
hm
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H